Isnin, 22 Februari 2010

Try Dating kat Kings & I Restaurant plak

Ahad lepas aku atas arahan bos kena entertain seorang VIP Malaysia ni.. (tapi takdelah tahap menteri.. cuma kalau sebut organisasinya semua mereka yang berkerja confirm tahu) pergi makan kat Kings Hotel Melaka.


Tempat yang digelar King & I. Kira mcm Anna and The King la ni...

Makanan kat sini berorientasikan Thai.. masa aku makan tu.. antara menunya nasi putih + Tomyam Udang Kara dan ada 5 - 6 jenis lagi lauk termasuk air halia (perghh asyik sendawa je balik umah). Aku tak amik gambar kat meja makan sebab rasa macam jakun plak amik gambar kat meja makan depan diaorang yang amat profesional tu...

Aku cuma sempat amik gambar sebelum diaorang sampai kat sekita King & I Restorant.

Kos?? aku makan untuk set hidang 6 orang RM270.00. Kalau si suami sesekali datang Melaka tu bawak la sini.. tempatpun romantik.. aku pergi tu waktu siang.. kalau malam mau leleh pasangan dengan suasananya.. Kat luar bangunan plak cahaya berwarna warni.. lagi la lomantik maaa..

Aku tengok menu dia.. kalau makan berdua tu tak abis kot seratus... alah sesekali.. ye tak?





2 comments:

Ken Wooi berkata...

the place looks nice =)

kenwooi.com

apek berkata...

yeah.. that right

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com