Rabu, 3 Februari 2010

Celcom Telah Berbunyi

Sedang aku melepak layan batuk aku tetiba "shrettttttt'' (bunyi ring tone sms aku)

aku jeling ke arah telefon.. dari Celcom.. Argghh ni mesti sebab aku lewat bayar bil.. ceitt itupun nak berkira celcom ni.. kira zakat pendapatan jelah kat aku yang sesak di awal bulan ni...



Dengan hati yang gunda gulana.. bukak la jugak... mana tau betul plak berkat doa aku... celcom menghantar masej berbunyi

"Assalamualaikum.. pihak Celcom berbesar hati dengan sokongan anda sebelum ini. Sebagai ganjaran pihak Celcom bercadang untuk memberi hadiah kepada anda berbentuk pakai line celcom ni secara percuma selama tiga bulan. anggaplah ini sebagai zakat pendapatan kami."

Mau aku aku gantung bendera celcom depan rumah aku sebagai tanda sayangnya kepada celcom.

Tetapi setelah dibuka...


RM0. "GEGAU-1MALAYSIA BERSAMA RAKYAT NEGERI MELAKA". PELANCARAN 4 FEB DATARAN KLEBANG. PAMERAN & AKTIVITI MESRA RAKYAT 5 - 7 FEB DATARAN GRAHA MAKMUR. DARI 1 MALAYSIA.


laaa... rupanya apa yang aku story-kan pagi tadi disebarkan jugak menerusi sms kepada seluruh rakyat Melaka. Perghh.. dashat iklan macam ni... Rakyat Melaka ada lebih kurang 724,000 orang.. Kalau semua datang.. makanan tak cukup.. aku tatau la nak kata apa... Tok Ali and the geng boleh jawab kot. adehhh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com