Ahad, 7 Februari 2010

Hotel Melaka Buat Hal..

Dah nama negeri pelancong semua tourism player kena la sama-sama support.. ini nak harap kerajaan buat promosi tapi kauorang buat taik la plak. Inilah dinamakan sekor kerbau bawa lumpur habis semua terpalit. Nak diajar kauorang tu bukan kecik-kecik punya organisasi. kalau dah tahap 4 bintang tu dah dikira sempurna la tu....

Aku tahu kau berdua boleh tunjuk salahkan staf kauorang yang tak buat kerja. Itu masalah dalaman selesaikan jelah.. dah jadi bos.. buat cara jadi bos.. nak buat bisnes.. buat cara nak buat bisnes...

sebab berita ni la.. aku kena ketawa dengan geng aku dari luar Melaka..

Ada ke patut hotel tahap 4 bintang ada masalah kekotoran. yang aku tahu hotel tahap 4 bintang kat Melaka ni tak sampaipun 6 buah... 2 dah hanyut tinggal 4. Namun, aku harap hotel-hotel ni dapat tingkatkan semula kualiti kauorang sebelum nama kauorang bertambah buruk.

Pocoyo betul la...

pada 12/2/2010 terdapat susulan jawapan DI SINI

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com