Khamis, 18 Februari 2010

Entry Khas Untuk Adik Ammar

aku copy entry ni daripada salah satu blog yang aku tak kenal. Mungkin aku terlewat. Tapi niat hati aku ikhlas... kepada sahabat blog aku yang selalu dapat duit google mcm cepis, selalu dapat duit adverlets macam psiko dan dapat duit topup meksis macam paranoid.. meh duit kauorang sket hulur kat adik ni.. Kalau taknak aku lempang.


"Kami mendapati bahawa Adik Ammar mengalami masalah jantung yang memerlukan rawatan lanjut pada tarikh 22 / 2 / 2010. Tetapi, kos untuk rawatan tersebut terlalu tinggi untuk dicari oleh keluarganya. Kos rawatannya ialah RM12,000.

Mungkin anda tidak mampu menyumbang RM12000. Tetapi jika 600 orang menyumbang RM20, maka RM12000 bukanlah mustahil untuk kita kumpulkan. Lagi banyak anda sumbangkan, lagi cepat kita dapat kumpulkan RM12000 untuk Adik Ammar.

Kami yakin ada ramai diluar sana boleh membantu Adik Ammar.
Sumbangan anda boleh dibuat ke akaun Ibunya berikut:

Azmaniza Mohamad Kamal
514093114912 (Maybank)


keikhlasan sumbangan anda pasti akan mendapat balasan yang baik. RM20 bukanlah duit yang besar untuk kita simpan selama-lamanya, Kebajikan yang dilakukan kitalah yang akan menjadi bekalan kita di akhirat nanti. Buktikan kita Blogger yang saling mengambil berat antara kita."

Aku rasa kalau sengkek sangat RM10 pun ok... kalau 200 orangpun dah topup berapa tu... alah sepoloh hengget jer... tak luak duit ko.. pernah ke koorang dengar sedekah duit jadi miskin???

dah.. dah.. amik no maybank tu.. moh sama-sama kita ke ATM buat transfer.


3 comments:

Sang SyaffeQ berkata...

mari kita tolong Adik Ammar

same2 lah kita bersedekah

amal jariah

mie berkata...

tangan yg memberi..
lebih baik dari menerima..

apek berkata...

alhamdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com