Isnin, 22 Februari 2010

Jalan Telok Mas - Pernu Telah Diturap

Bagi pengguna yang selalu gun jalan ni mungkin dah perasan perkara ni.. tapi bagi pengguna yang setahun sekali (raya) guna jalan ni.. meh aku nak bagitau.. jalan ni udah diturap semula..


Kalau sebelum ni.. pergh.. Kalau sakit perut boleh terkencit dibuatnya... dengan lubang.. dah macam lopak bulan..

Ada juga kes penunggang motor jatuh.. rim bengkok dan sebagainya... Kalu kancil.. mau bergegau satu dashboard...


Alhamdulillah sekang selesai.. harap-harap kerja-kerja penggorekkanpun dah lepas.. jangan lepas ni tetiba teringat satu kabel lagi diperlukan.. memang nak nak kena sekeh.. itu hari kau tak nak masukkan sekali hawau!!

So, kalau kauorang nak balik Melaka.. tak perlu khuatir tentang jalan bergegau tu lagi ye..


Chow





2 comments:

Tanpa Nama berkata...

thehehe

kes jalan dah elok diturap tetiba digali semula sebab ada kabel atau saluran paip yang perlu di upgrade ke.. selalu jugak terjadi kat daerah JB ni.. dah di gali semula lepas tu turap semula macam hangat-hangat taik idung.. tak lama ler hayat jalan tu

apek berkata...

tulah pasal.. nampak sgt perancangan bandar out. kalau setakat jalan berlubang sakan tu.. baik letak tanah merah je.. dah tentu puas hati.

Seb baik masalah kat Melaka ni dah selesai. Fuhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com