Jumaat, 19 Februari 2010

Superhero Dari Kuantan

Inilah superhero di mata aku..

Aku selalu berangan aku jadi macam adik Nurul Afiqah ni.. menyelamatkan orang dengan menggunakan badan. alah macam movie-movie hero tu.. kalau awek yang jadi mangsa lagi bagus. hahaha..



Tapi walau bagaimanapun aku respek adik ni hingga aku langgar dan buat entry luar bumi melaka. Hanya 1 dalam 100 kot...

cayalah dik.. kalau dik ahli keluarga saya.. memang saya julang jadi superheroIN.

kauorang faham tak apa aku cerita ni??

Kisah kat utusan hari ini.. seorang budak ni Nurul Afiqah berumur 19 tahun melindungi tubuh adiknya berusia tiga bulan dari dihempap almari dengan menggunakan belakangnya.

Cerita penuh kat SINI

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com