Isnin, 25 Januari 2010

Hotel Kings Melaka

Dulu aku pernah citer pasal Hotel Permaisuri... kalau dah citer pasal permaisuri tak lengkap plak kalau tak citer pasal Raja.. meh aku citer pasal Hotel Kings plak.

Hotel Kings ni kat betul-betul depan Hospital Pantai Ayer Keroh. kalau daripada tol Ayer Keroh.. jumpa trafic light ke empat sebelah kiri.. kanannya Hospital Pantai.

Hanya beberapa kilometer jer daripada Jaya Jusco dan tempat-tempat pelancongan kat Ayer Keruh nun.. Kiranya aku raas tempat yang strategik la kalau nak bawak bercuti.. ada apartment plak tu...

Hotel ni standard 3 star.. so rated diapun kira ok.. Kalau Superior tu around RM148 (Weekdays) dan RM168 (weekend).

Apartment deluxe 2 bilik plak RM248 (weekdays) dan RM298 (weekend)

Mahal??? standard la ni bro.. kalau nak murah ada juga.. kat rumah kedai Makcik Tomah. Diapun sewakan bilik tapi.. duk katil double dacker la.. mau ka??





Nak booking Hotel Kings??

06-2313899

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com