Khamis, 4 Februari 2010

Perkampungan Sukan Air Di Melaka

Sesiapa yang minat main air??? aku ada berita untuk kauorang. tapi yang main air laut hawau.. bukan air 'ehem'.. kalau suka main air 'ehem' pergi rumah tumpangan sabul.. bukan dekat sini..



Kat Melaka sekang ada Perkampungan Sukan Air. Apa ada??? meh dekat sket..

Ianya terbahagi kepada dua..

satu menerusi cruise meliputi moonlight cruise (min 3 couples/trip) .. lepas tu kalau kauorang nak berair.. sesapapun tak bertanggungjawab. Island Hopping. Island Hopping ni bawak kauorang round pulau-pulau kat sekitar.. (min 10 orang / trip) dan last sekali sunset cruise.. hah!! yang ni siap makan malam kat Seafarer Restaurant.

kedua plak menerusi sukan air seperti scuba diving, belajau berenang, memancing, jetski, waterski, mengenadlikan bot, banana boat ride dan kayak. Semua boleh belajau kat sini...

Amacam?? suka main air??

Kalau suka kauorang pergi area klebang akan jumpa papan tanda seafarer restaurant atau hubungi

Boat Explorer Sdn. Bhd.
1320-C, Klebang Besar75200 Malacca
Tel: +606 315 3396
Fax: +606 315 1398
E-mail: contact@explorer.com.my





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com