Rabu, 3 Februari 2010

Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB)

MBMB pulak bukak jawatan kosong beb.

ada lima jawatan dibuka dengan 57 kekosongan. Nak tau apa??

jom tengok..

  1. Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran (2 kekosongan)
  2. Juruteknik Komputer (4 kekosongan)
  3. Pembantu Penguatkuasa (32 kekosongan)
  4. Pembantu Akauntan (17 kekosongan)
  5. Ahli Fotografi (2 Kekosongan)

Kelayakan bergantung pada jawatan.. No. 1 & 2 tu tentu kauorang tahu mesti mempunyai sijil / diploma yang berkaitan jawatan. No. 3 plak kalau bekas-bekas Polis , Tentera digalakkan. Pak Guard pun boleh pe.. Janji lepas ukuran dade. No. 4 , SPM dengan kepujian matematik dan yang no. 5 berbakat amik gambau..

Nak mohon??? Kauorang pergi MBMB kat sebelah Jusco Ayer Keroh.. pergi kaunter khidmat pelanggan bayar singgit amik Borang Perjawatan. Aiii MBMB singgit pun kauorang nak kutip ker??? ramai orang susah nak mintak keje sekang datuk bandar.. konsider la.. bagi free apasalahnya...
Tapi kalau datuk Bandar nak kutip jugak.. apalah aku boleh buat.. suka hati dialah.. dah dia ketuai MBMB. Setakat menjerit kat sini jelah tahap aku ni..

Ok.. jangan keciwa.. singgit mana-mana kauorang leh jumpa.. takpun mintak je kat pegawai kerajaan Melaka ni.. mesti diaorang bagi punya.. setakat singgit nak tolong orang susah.. apa sangatlah.. kalau kauorang betul takde singgit.. terus jumpa Datuk Bandar.. mintak kat dia.. aku gerenti dia bagi punya.. Rakyat Didahulukan bro...

Ok ingat pergi sekarang jugak!! sebab tarikh tutupnya 17 Februari 2010.

Selamat memohon!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com