Khamis, 11 Februari 2010

Masa Berzina, Kau Suka ke BINATANG??

Tergamam seketika bila aku membaca berita itu di harian metro dan utusan. Bertambah terhiris hati bila melihat jenazahnya yang tidak berdosa.

Mengapalah ada manusia sekejam ini di dunia?? dan kini berlaku pula di Masjid Permatang Duyong. Ramai pasangan memerlukan bayi hingga sanggup keluarkan duit ribuan ringgit tetapi bagi haiwan bertopengkan manusia ni senang-senang buang bayi dan mengakibatkan kematian kepada bayi tersebut. Paling menyayat hati hingga jenazah tersebut dihurung semut. Takpelah anak.. kau bersemadilah di syurga bersama Maha Pencipta kerana DIA amat menyayangimu.. Biarkan mereka yang menjadikan kau begitu menerima balasanNYA.

Aku berdoa Allah s.w.t. bagi hukuman setimpal atas apa yang dilakukan di dunia ini dan di akhirat kelak kerana membabitkan seorang nyawa.

Bangang punya betina dan jantan.. main terkekek kekek ketawa.. bila dah jadi nyawa tau plak malu..

Celaka seumur hiduplah siapa yang terlibat hingga bayi ni terbuang.

Mungkin banyak cerita begini diluar sana tetapi aku bawakan cerita ni kerana berlaku di Melaka.

Berita penuh di SINI dan SINI


5 comments:

Aini berkata...

Memang binatang mereka itu. Sakit hati baca berita tu. Kesian pada baby tu. Geram!

Unknown berkata...

adehh...wt malu melaka jela...huhu

apek berkata...

takpelah.. nak legakan hati geram ni.. pujuk jugak hati ni dgn berkata "bayi tu masuk syurga.."

Tanpa Nama berkata...

celaka punya manusia...

kalau jadi dikalangan orang yang aku kenal memang tak lengah aku terajang sampai nazak hatta adik beradik aku sendiri pun.

apek berkata...

jangan lupa ajak aku sama gen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com