Isnin, 22 Februari 2010

Edisi Melaka: Budak-Budak Sekarang Ada Yang Hampeh

perghh tak faham aku budak-budak zaman sekarang ni.. sesuka hati jer tinggalkan mak bapak.. kauorang fikir kauorang dah besar.. kauorang power ker???

Kalau lelaki aku boleh anggap la merantau.. cari pengalaman.. itupun perlukan keizinan parent kauorang..

Ini perempuan... ceittt... aku yakinlah satu hari nanti kauorang akan menyesal akan perbuatan kauorang tu... terutama bila Allah telah menurunkan balasan ekoran melukakan hati mak bapak kauorang...Aku amat yakin tentang itu untuk manusia seperti kauorang ni..

Esok-esok mak bapak dah tak de kat dunia ni.. jangan baru tu nak nyesal mengalir air mata.

"Menangis Konon. Tak tahu malu.. pergi kau menangis di sana!! Buat apa kau menangis di sini??" Sedutan filem ibu mertuaku. Tapi aku ubahsuai sikit daripada scene kat bawah ni... hahahaaha




Aku harap kau bertaubatlah sementara pintu taubat masih terbuka dan kembali ke pangkuan yang berhak... Tv pun dah banyak buat drama pasal anak macam ni.. kerr kauorang tak tengok citer Akukah Tanggang?? Kalau adapun masalah cuba bawak berbincang. Takkan dalam family tu semua yang jahat. Mustahil..


::Nasihat di atas tdak ditujukan kepada sesiapa. Namun sebagai nasihat kepada semua termasuk diri aku sendiri::

Berita yang berkaitan di Harian Metro

2 comments:

ezzati berkata...

manusia zmn skrg...x tkt jadi ank derhaka..uhuk

apek berkata...

betul tu izzati tapi tak semua la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com