Isnin, 1 Februari 2010

Festival Layang-layang Antarabangsa Melaka 2010

Pada 30 Januari 2010 ari tu.. aku plan nak pergi ke pesta layang-layang antarbangsi di Eye On Malaysia di area Kota Laksamana tu.. tapi kuasa Allah melebihi segala yang dirancang.. atas sebab-sebab tertentu terpaksa dibatalkan.. Namun nasib baik kawan aku cepis pergi tengok. maka dengan kizinan dia aku amik beberapa gambar daripada website dia.

Layang-layang Winter Sonata (pepandai jer aku tambah) dari Korea



Santa claus pun datang bro..



Tu diaaa... Malaysia datang..


Macam makhluk asing kat citer power Rangers jer



Tapi malang jugak tahun ni kurang dapat sambutan.. nak kata takde angin.. rasanya kuat jugak... mungkin tahun ni diaorang main layan-layang kat padang sekolah kot.. save budget..

2 comments:

Dhea Ahmad berkata...

mase kecik dlu, ayah suke sangat wat wau bulan.....

apek berkata...

teror tu.. kitaorang masa kecik buat layang2 guna surat khabar je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com