Selasa, 12 Januari 2010

Jawatan Kosong Di Hotel Seri Malaysia Melaka

1. Front Office
Umur 19-25 tahun
Kelulusan SPM
Mahir Komputer
Boleh Berbahasa Inggeris


2. F&B Assistant
Umur 20-25 tahun
Kelulusan SPM


3. Pengemas Bilik
Umur 20-40 tahun
Kelulusan PMR/SPM


4. Pelayan
Umur 20-40 tahun
Kelulusan PMR/SPM



Sila hubungi Pn. Safura di talian 06-2328460

sumber: Jabatan Tenaga Kerja Melaka melalui MHI 11/1/2010

Ingat.. ni keje hotel.. bukan gembala lembu.. kalau setakat muka bertangkup dan tak pernah senyum.. jangan ngada-ngada nak try... kang tak pasal2 kau kena maki dengan kastemer...

6 comments:

twinklee berkata...

salam, nk tanya something boleh.. dkt hotel seri malaysia ad x tawarkn latihan industri kpada student dalam bidang makanan?

memey berkata...

0172405799

memey berkata...

salam,sy norsakila bt ab rahman berumur 20 tahun..sy berasal dri kelantan..sy mmg berminat utk kje area melaka,sy kelulusan pmr dan sy mempunyai sijil komputer dlm word,excel dan power point..sekira pihak tuan masih mempunyai kekosongan yg bersesuaian dgn kelayakan sy,di harap pihak tuan dpt menghubungi sy di no 017-2405799@017-9213320..
terima kasih

apek berkata...

salam twinkle.. sebenarnya saya bukan di bidang perhotelan. Dulu kenal manager sales dia pun.. tak tahu keje lg atau tak? Namun, boleh la hubungi Seri Malaysia Melaka di talian di atas utk pertanyaan.

Memey, saya kadang-kadang ada masukkan tentang kerja kosong di Melaka. Boleh semak. Tapi saya tak percaya kalau ada org cakap kat Melaka tak dapat cari rezeki.. kat Mydin, Tesco berlambak promoter diaorang cari.. itu belum lagi sales asistant yang diperlukan di kedai-kedai kecil.
Kilang Sun powerpun aku gerenti belum penuh lagi staf yang diaorang ingini.
Anyway saya doakan yang terbaik untuk memey.

Unknown berkata...

Salam.. ade kosong lg tk? kelulusan saya Spm..

Unknown berkata...

Salam.. ade kosong lg tk? kelulusan saya Spm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com