Jumaat, 8 Januari 2010

Eye On Malaysia Melaka Hutang RM17Juta??

Pagi tadi.. aku bukak la Radio Melaka.. nak dengau berita sket..

Alih-alih ada pengumuman tak menyenangkan.. Eye On Malaysia (EOM) yang kat Muara Melaka tu ditutup sejak semalam kerana ownernya tak bayar hutang sebanyak RM17juta kat pemilik asal masa di Titiwangsa.

Tapi kauorang jangan salah sangka EOM tu bukan milik kerajaan negeri pun.. Ia di operate oleh swasta cuma kerajaan negeri yang promosikan..

Walau bagaimanapun sebab EOM tu salah satu 'baby' pelancongan Kerajaan Negeri maka Kerajaan Negeri Melaka merancang untuk menyelesaikannya...

Yelah berpuluh ribu kutipan dapat kalau cuti sekolah bro... Rugi kalau tutup begitu ajerrr.. daripada buat produk pelancongan baru baik stay in menda tu.. Lagipun dah banyak melabur dari sudut promosi...

Yang penghutang pun satu hal... kan kutipan boleh tahan.. kau bayar la sket2.. fuh!! susah kalau nak bagi nasihat kat orang cerdik pandai ni per..

Semoga jadi iktibarlah bro... perbetulkan mana yang silap...

Jangan terbalik sok EOM tu dah lerrr...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com