Rabu, 13 Januari 2010

Kalendar Pelancongan Melaka 2010

Standard Melaka negeri pelancongan kan.. mesti dah siap kalender.. So, kat bawah ni terbentanglah 12 Premiers event di Negeri Melaka bagi tahun 2010 di mana aku dapat daripada web member aku...

Acara ni tidak termasuk add-hoc punya events tau..

Kepada yang nak plan bercuti tu.. boleh la rancang awal-awal. Hotel sinipun boleh tahan la full kalau cuti sekolah...

Aku cadangkan kepada yang nak honey moon tu pilih tarikh tak cuti sekola.. fuh!! best.. jalan tak sesak.. nak masuk mana2 senang.. maksud aku masuk tempat pelancongan.. bukan masuk tuttt..

Tak nampak?? ceitt!! kalau aweks dan macho man segera je ko nampak.. klik la kat kalender tu.. aku ada link dari web member aku tu.. special thanks to hafiz





3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Melaka aku dah khatam
tak payah kalender la bagai

kehkehkeh

apek berkata...

ko pegi kat area maksiat.. tak sama bro...

Tanpa Nama berkata...

HAHAHA

cilakak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com