Isnin, 28 Disember 2009

31 Disember 2009

Wah dah hampir ke 31 Disember 2009. Bermakna akan ada sambutan tahun baru... Yang paling best tahun ni malam 31 Disember 2009 jatuh pada malam Jumaat... Jangan la ada makhluk buat kerja terkutuk dengan alasan membunuh setan. Memang hawau!!

Kat Melaka ni ada beberapa hotel di Ayer Keroh yang jadi port diaorang.. dan yang paling meriah kat Melaka Raya la.. aku gerenti hotel cap ayam kat area sana full. JAIM tahu la semua wey.. silap gaya.. RM3,000 buat bayar denda.

Berbalik pada sambutan.. aku rasa amat bertepatan kalau malam tu lebih kepada buat sambutan berbentuk keagamaan. Kalau pasang bunga api pun tak yah letop2.. bukan apa takut ada yang tersentak jam 12 tu semasa sedang membunuh setan oleh mereka yang halal melakukanya. Kauorang faham??? Kalau faham bagus.. kalau tak faham baik kauorang sediakan mas kahwin.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com