Jumaat, 15 Januari 2010

English Version vs Mat Burn

Nampak ada English Version, kauorang dah senget muka ker?? ceitt.. tak menyokong industri pendidikan negara langsung.. aku sajer nak cuba blog ni campuran untuk meningkatkan statistiknya serta mempelawa adsense join... Mana tau ada rejeki boleh beli kereta macam kawan aku yang baru dapat habuan daripada advertlets. Ganjaran tertinggi kot aku rasa advertlets bagi kat bloggers Malaysia setakat ni.. Tahniah kepada Mat Burn dengan blog ala-ala psiko beliau.

Beliaupun seorang yang baik hati dalam mempromosikan blog kengkawan.. Dengan pujian ini diharapkan beliau sedar diri sendiri dan tak melupakan aku dalam proses pembahagian wang kutipan daripada advertlets tersebut.

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..

RM100 jek bhai... tertinggi apanya.. itupun kena tunggu sebulan ni; itu belum lagi khabar angin kata adverlets tak bayor lagi tu

hahaha

apek berkata...

hahahaha..

ko ni.. diam2 jelah.. aku baru nak promot ko lebeh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com