Isnin, 15 Mac 2010

Melaka Sesak Lagi Daaa

Minggu ni minggu cuti persekolahan.. bermakna minggu ini Negeri Melaka bakal sesak seperti biasa dengan kenderaan-kenderaan bernombor pendaftaran luar Melaka. Kebiasaannya no. plat bermula huruf B / W / J / S (singapore) .


Kawasan yang dijangka menjadi tumpuan utama ialah Bandar Hilir dan Ayer Keroh. Jadi kalau nak memasuki kawasan itu pastikan perancangan masa dan emosi dibuat dengan tepat. Emosi?? Yelah.. jangan hilang sabar.. dah melancong tu kenalah relax2 sket. Kalau menambah stress jangan melancong.

Aku ada bagi tips ringkas bila nak datang melancong kat Melaka pada entry sebelum ni.. jom terjah

Jadi selamat melancong ke Melaka.


4 comments:

anne.zaqwan berkata...

Blog anda sangat membantu saya 'mengenali' melaka dengan lebih dekat. Saya baru pindah ke jasin last january mengikut suami..dan sedang cuba menyesuaikan diri disini. Alhamdulillah blog anda membantu saya sedikit sebanyak yang mana saya mencari kerja pun melalui blog ini. terima kasih! keep on updating!

apek berkata...

terima kasih. Selamat datang ke Melaka. Enjoy your life.. ada sebarang pertanyaan dipersilakan ye..

Tanpa Nama berkata...

macam mana mau sumbat rel tram dengan gerabak tram tu?

apek berkata...

hahahahahaha.. entry tu aku buat bulan Mei sebab kerja-kerja pengubahsuaian rel tram akan mula rangka pada bulan mei nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com