Selasa, 23 Mac 2010

Kupon MBMB Di Kaut Untung

Kat Melaka parking guna jugak kupon macam negeri-negeri lain..

tapi kepada pengunjung.. aku nak bagitau.. ada segelintir kecik ejen kupon ni naikkan harga la.. So, kauorang berhati-hati.

Harga kupon MBMB sejam RM0.60 atau sehari RM5.00.
Kalau ada orang jual lebih daripada itu.. kau jerit je minta tolong... Sebab baru-baru ni KPDNKK telah berjaya membongkar dan menangkap ejen kupon parking menjual antara RM.70 hingga RM1.00.

Aku harap orang ramai tidak terperdaya lagi..

Memang hawau.. nyusahkan orang jerr..

4 comments:

myQza berkata...

serius! rasa membazir gores kupon kalau urusan kita x sampai 10 minit!

apek berkata...

betul tu.. aku rasa perlu ada yang 10 minit punya kupon. Amcam?

aku ekynn berkata...

memang hawau le dorang ni..
nice blog!.. boleh juga tau pasal tempat lahir saya ni.. klu ada tempat2 best utk makan. bagi laporan juga tau!

apek berkata...

dah bagi dah shikin.. check la ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com