Rabu, 31 Mac 2010

Mesin Basuh Kereta

Macam kat tempat lain.. Kat Melaka pun ada mesin basuh kereta tu.. Tak sampai 5 minit selesai. Sesuai untuk kereta yang nak nampak bersih je. Yelah bayaranpun RM4 je.. Kalau nak kilat tayar tambah lagi singgit.. Nak vakum pulak tambah lagi RM4 jer kot.

Tapi pekerjanya semua india / bangla. Pandai plak tu mengayat untuk vakum la.. wax kereta la.. polish la... Kalau tak kuat pendirian mau terpengaruh sepertimana yang berlaku pada kawan pompuan aku.. ceiitt.. mudah sangat dirayu... Tapi kalau niat memang nak kete agak2 kilat boleh la... cuma bila aku tengok kete dia.. takdelah kilat mana pun. Sama ada cat dah mati ataupun tukang wax yang tak pandai.

Walau bagaimanapun, bagi yang ada anak berumur 2 -4 tahun.. mungkin diaorang kagum giler bila dapat masuk dalam washer machine tu kot. Tak caya kau try bawak anak / anakbuah kauorang





2 comments:

bukhairiah berkata...

kt BP Balai pjg, Rm1...promosi sampai April

apek berkata...

ye ye.. betul tu bukhairah.. diaorang satu company tu... cyclone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com