Jumaat, 19 Mac 2010

Pengubat Jiwa Kacau

Kalau kauorang terasa keciwa dan stress.. pergilah jenjalan kat shopping mall seperti Giant Melaka tu.. Tengah sedang aku dan rakan cari ketenangan jiwa kacau ni.. Tiba-tiba terpandang pintu masuk untuk penenang jiwa. Chewah.. macam kukuh je alasan



Ada masa 15 minit. So, aku rasa sempat 3 hengget je.. bermakna 3 lagu... jerit sesuka hati..
Baguih jugak ada karaoke box tu.. boleh la jugak aku menjerit.. Takkan nak jerit kat shopping Giant tu.. mau kena tangkap aku wey..


Sistem pemilihan lagupun awalnya aku pening jugak tapi lepas try and error dan kebanyakkannya error. Akhir tahu jugak step nak mengendalikan. Sewajarnya pusat ni menyediakan aturan kat dalam bilik tu...

Aku rasa pusat karaoke ni buka ikut waktu Gian buka kot. 10.00pm dah tutup.

6 comments:

Unknown berkata...

jiwa kacau sal? x dpt nafkah batin ke? haaha

apek berkata...

hahahaha.. ni pasal terlebih batin la...

myQza berkata...

tepi pintu tu ek? kedai baju dah tutup

apek berkata...

wah tedi.. dashat la ko.. ko dah biasa ke sana ke??

gooseberries berkata...

karaoke..besh2..ilang jiwa kacau haha =)

ada Award n tag u

http://gooseberries-sally.blogspot.com/2010/03/award-lagijust-for-fun.html

apek berkata...

terima kasih la goose

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com