Rabu, 17 Mac 2010

Kejadah Sungguh Kauorang ni...

Baru lepas aku war-warkan pasal negeri maju.. tup-tup kuar citer hampasgas... Area kawasan Jalan Bunga Raya Pantai mencemarkan status negeri maju. Jalan persiaran di Sungai melaka dikatakan berlobang-lobang. Medan selera juga tak de selera nak makan.

Kawasan Merah tu kawasan yang aku maksudkan.


Alahai MBMB ni... takkan orang nak mengadu baru nak adjust. Itupun jika kauorang adjust.. buatnya kauorang buat derk je.. mau keciwa hati aku ni..

Semua laporan ni dipaparkan oleh MHI keluaran 15 Mac2010. Terima kasih la pengunjung yang sudi membuat aduan.. Kalau kauorang tak mengadu mesti MBMB tengah syok layan lagu sangam.

Kepada MBMB aku harap benda ni tak berulang.. kalau berulang jugak aku rasa tahulah Tok Ali nak campak kauorang kat dalam sungai Melaka tu nanti...

Ceiittt

6 comments:

Unknown berkata...

good blog... good boy

apek berkata...

tq bro

myQza berkata...

bro..
15 mei ke 15 mac?

apek berkata...

terima kasih Tedi. Kau memang sangat cekap. ^_^

kulatlapok berkata...

mACAM NI BARU BETUL, KALAU ADA YG TAK KENA TENTANG PEMBANGUNAN KAWASAN KITA LAPORKAN, KALAU BAGUS SESUATU TEMPAT TU KITA WAR-WARKAN.

apek berkata...

sebelum ni aku memang buat la kulat.. cuba tgk n3 yang lepas2. Anyway tq atas pandangan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com