Isnin, 8 Mac 2010

Hadiah Daripada Aku Sempena Hari Wanita (Terhad)

Sempena hari wanita sedunia hari ni.. sebagai tanda menghargai mereka semua ni.. terasa macam nak hadiah sesuatu la plak. Ada la sebahagian barang aku untuk aku lelong. Yelah aku ni bukannya kaya sangat.. Tapi niat hati tu ingin lihat wanita gembira tu tetap wujud. Barang aku ni tak banyak yang tinggal.. ada la dalam 50 - 60 biji jer.. Aku jual kira harga kawan-kawan jer..


Kalau berminat sila datang umah aku sebelum detik jam 12 malam ni.. Kalau kauorang tak datang aku anggap tak berminat dan aku simpan buat pusaka. Barang berkenaan seperti dibawah:






p/s: aku buat entry ni gurau je.. jangan ada yang amik serius.. Walau bagaimanapun aku hargai seluruh wanita di dunia.. tanpa kalian kaum lelaki tulen ni tak bermaya dan bernyawa.

Namun.. ini hadiah sebenarnya iaitu aku ingin nyatakan bahawa aku berdoa setiap wanita yang membaca tulisan aku ni akan diberkati Allah s.w.t. .. dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki dan sihat di samping insan tersayang. Amin.

4 comments:

shahrinabd berkata...

haha...kalau lah benar benar terjadi

apek berkata...

insyaAllah.. mudah-mudah terjadi jua nanti.. sapa tahu??

Tanpa Nama berkata...

aku nak jugak

apek berkata...

ko lelaki.. kena tunggu Hari Lelaki sedunia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com