Rabu, 30 Disember 2009

Jawatan Kosong Di Melaka (29 Dis.09)

Kalau kauorang baca MHI setiap hari ada ruangan iklan jawatan kosong yang sumber dia daripada Jabatan Tenaga Kerja Negeri Melaka. Atas sumber itu, aku rasa aku nak juga war-warkan dalam blog ni agensi / syarikat swata yang besar-besar jer.. supaya boleh juga jadi jalan untuk sedara mara yang duk Melaka cari keje.


Hospital Pantai Ayer Keroh

Pembantu Pengurusan Rekod - L/P - (5 orang)
Umur 20 - 35 tahun memiliki kelulusan Diploma / Ijazah Pengurusan Rekod
Tel: 06-2320150 (Pn. Zainab)


Hotel Seri Malaysia

Pengawal Keselamatan - L - (3 orang)
Umur 22 - 40 tahun ada SPM
tel. 06-2328460 (Pn. Safura)


Kings Hotel

Front Office Asisstant - P - 4 orang
Umur 20 - 25 tahun ada SPM
Tel. 06-2313899 (Pn. Suzila)

Sebenarnya banyak lagi syarikat swasta dalam MHI tu tapi yang aku tak kenal la.. elok kalau kauorang beli je MHI.. alah baru singgit.. seminggu sekali apa salahnya. Dapat juga MHI duit.. Kalau takde duit kauorang pergi je kat pejabat JKKK. Sah percuma. .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com