Khamis, 17 Disember 2009

Air Buah Melaka

Kauorang ingat buah epal je ke boleh buat jus??? Buah Melaka pun boleh la.. Buah Melaka tau.. bukan buah orang Melaka!!!..
Kat Bawah ni ada sampel aku tunjukkan... Biasanya Program Rasmi Kerajaan Negeri ada air ni... Harganya RM2.50 jer.. Rasanya... lebih kurang macam Zappel la.. Masam + Kelat Sikt + Manis + Gas.. Bukan Gas memasak ngok!.. Gas alah.. orang kampung aku panggil Air Berbikarbonat. Lebih bagus ialah ia dikatakan ada vitamin... Kalau Coke pun dikatakan ada vitamin.. kauorang bukan tahupun.. Kauorang sental jugak.

Kauorang nak rasa?? Aku boleh poskan.. tapi bayar la kos air dan bayaran pos... Tenaga kerja PERCUMA.. Aku tolong jer... bukan nak berniaga.. Cuma boleh ker barang ni dipos ek???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com