Jumaat, 11 Disember 2009

Siri II Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya

Aku tengok ramai yang mencari perkara berkaitan Majlis Perbadanan Hang Tuah Jaya kat sini. Mungkin sebab PBT terbaru di Melaka dan yang paling utama ada lubang kerja kosong. Ye tak? Sebelum aku bagitau kisah kerja kosong tu.. meh aku citer sikit apa yang diumumkan oleh YAB. Ketua Menteri Melaka semalam...

  1. YDP MPHTJ : En. Kamaruddin bin Md. Shah - beliau ni memang berpengalaman dalam PBT.. sebelum ni beliau pegang PBT Jasin... sekang beliau pegang itu Perbadanan Hang Tuah Jaya (sebelum PBT Hang Tuah Jaya dipersetujui oleh kabinet).
  2. Setiausaha : Pn. Sapiah - Sebelum ni beliau merupakan Pengarah Lanskap MBMB.. Memang kerja kuat juga pn ni...
  3. Kerja Kosong???? aku dengar ada 250 kekosongan dan kebanyakannya peringkat gred 17 ke bawah kot... Yelah diaorang nilah pelaksananya. Setakat ni belum bukak lagi jawatannya... Tungguuuuu.. aku akan maklumkan dari semasa ke semasa...
  4. Perasmian akan dibuat pada 1 Januari 2010.

Kisah jawatan Kosong kat SINI

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com