Isnin, 14 Disember 2009

Post Untuk Lelaki Sahaja (18 Sx)

Nak aku maki... galit jugak aku tengok sampai habis.. last-last aku gelak sorg jelah.. tengok lima orang anak bangsa aku menari kegersangan.. aduhai.. ni kalau orang tua kedai kopi tengok mau tak terkebil biji matanya ni.. mau meleleh air liur Pak Yop ni... silap gaya.. ada satu rombongan ke Negeri Pantai Timur minggu depan. Ditaja oleh Tok Ketua dan peserta semua jantan. Aku gerenti.. Gegel kepala lutut sepanjang perjalanan ke sana..

Walaupun mereka bukan budak asal dari negeri Melaka tapi aku percaya kat mana-mana pun ada.. cuma yang buat aku terkedu minah-minah ni semua merakamkan album tu... alahai.. nak jadi artis sampai tahap ni ker??

Kauorang perlekehkan aku sebab terkedu tengok anak bangsa bergelek ek?? cuba acu kauorang tengok kat Sini. Tapi sebelum tu pastikan awek ker.. tunang ker.. apatah lagi isteri kauorang takde kat belakang tu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com