Ahad, 6 Jun 2010

Nasi Kukus Ayam Rempah

Kauorang pernah kadang-kadang rasa macam semua kedai kauorang dah makan.. dan semua makanan kauorang dah rasa.. boleh termenung bila mengenangkan apa yang ingin dimakan.

Tempohari aku begitu jugak hinggalah aku terserempak papan tanda ini berhampiran Sekolah Kebangsaan Datuk Demang Husin, Bukit Katil.



Nasi Kukus + Ayam Rempah. Serius best jugak.. Ayam rempah jer memang betul-betul bau rempah... Rasanyer jangan cakaplah.. gigit sampai ke tulang tuuu..



Ok.. bagi yang nak merasa.. aku guide sikit.. kalau daripada JPJ Bukit Katil, kauorang akan temui Ramlah Kari Kepala Ikan sebelah kiri kan?? Hah! depan sikit kauorang akan temui kedai pakcik ni.. dibuka dari jam 5.00 ptg hingga 11.00 malam.. lebihkurang macam tulah...

2 comments:

Matt berkata...

wow nmpk cam best. saya mesti pilih!! hehe..

apek berkata...

mesti!!! segar dari ladang tuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com