Ahad, 6 Jun 2010

Pertandingan Cipta Lagu Di Melaka

Kalau kauorang memang ada bakat dalam mencipta lagu.. kat Melaka akan ada satu pertandingan cipta lagu IRAMA MALAYSIA.

Pertandingan ini terbuka kepada semua warganegara Malaysia berumur 15 tahun ke atas. Apa yang penting ianya lagu asli ciptaan sendiri dan tidak pernah diterbitkan lagi.

Kalau semua syarat kat atas tu okey, kauorang dah boleh start dah karang malam ni sebab tarikh tutup 18 Jun 2010.

Untuk dapatkan borang boleh terus ke Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara Negeri Melaka berhampiran dengan Hotel Seri Malaysia Ayer Keroh. Untuk maklumat lanjut, kauorang boleh hubungi Pn.; Zanariah / Cik Normila di talian 06-2331787 / 06-2331890.

Sebelm kauorang pergi menulis lagu, apa kata cuba dengar dulu lagu kat bawah.. mana tahu boleh jadi inspirasi.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com