Rabu, 2 Jun 2010

Pertandingan Fotografi Di Sungai Melaka

Sempena Pesta Sungai ni, Perbadanan Sungai dan Pantai ada buat pertandingan fotografi.



Jadi bagi mereka yang amat berminat dengan bidang ini, boleh amik tempat. Tarikh tutup 23 Jun 2010 sebelum 4.30 ptg.

Bayarannya adalah RM10.00 bagi dewasa dan RM2.00 bagi kanak-kanak. Anda akan diberikan tiket river cruise dengan potongan 50%. Gambar mestilah 8R. Jadinya bagi mereka yang berminat bolehlah amik tindakan segera.

Namun sebelum kauorang contact baiklah rasanya kauorang baca syarat-syarat berkenaan di mana aku sertakan bersama borang penyertaan. Selamat Mengamik Gambar.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com