Jumaat, 11 Jun 2010

Bumimelaka balas jasa Tag tapi tak main Tag 01

Pasal tag-tag ni sekarang memang macam cendawan tumbuh. Sebenarnya benda ni sangat positif dalam meningkatkan promosi blog kauorang. Hingga boleh mewujudkan networking dan pertambahan kawan dalam dunia maya ni. Memang stu idea yang sangat bagus terutama bagi mereka yang banyak masa berblog.

Contohnya bebola tomato ni, seorang yang aku tak kenal langsung tapi tag jugak blog aku. Sebenarnya bumimelaka malas nak main tag-tag ni.. cuma sapa yang tag bumimelaka, aku balas dengan cara mempromotkan blog dia sebagai balas jasa baik itu.. Blog aku blog picisan tapi niat aku tetap satu iaitu membalas budi baik itu.

Citer pasal blog bebola tomato ni.. first time dia beri komen kat entry keputusan bolasepak SUKMA. So, aku andai dia ni memang kaki bola atau mat sport. Aku boleh puji satu, dia ni sangat suka walking blog dan add kat bloglist dia, blog-blog yang dia rasa menarik. So, kalau kauorang pergi blog dia, tinggal jejak.. memang dia akan datang la blog kauorang.. Aku confirm.

Aku tak nak citer banyak.. kauorang tengok jelah blog dia... entry boleh tahan panjang-panjang dan ada juga maklumat yang bagus.

tapi sampai sekarang aku fikir.. manalah budak ni dapat nama "bebola tomato" tu??? bebola ketam ke.. sotong ke.. ikan ke.. taulah aku.. memang mind out of the box betul la.

4 comments:

buyat(bebola tomato) berkata...

hahaha thanx bro....men tag pun sebab tengah bosan.sambil2 tu boleh link kn blog org len.sambil menyelam minum air lah.sekarang ni berita pasal sukma kurang lah.kene lah harapkan orang melaka update info.heeee

apek berkata...

yelah.. world cup ada. tapi sama-samalah ye. bebola pun org melaka kan??

buyat(bebola tomato) berkata...

xlah...jiran je...
orang nogori...
tu yg rase xsedap je kalau x g tgk sukma

apek berkata...

oh patut la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com