Jumaat, 11 Jun 2010

Entry Khas Piala Dunia 01 : Pemilihan Pasukan

Sekarang bagi peminat bola sepak dunia dahpun memilih beberapa pasukan pilihan mereka. Ada yang pilih ikut group, ada yang pilih 3 - 4 pasukan dan sebagainya. Blog yang mengisahkan pasukan pilihan termasuk jadual perlawanan macam cendawan tumbuh. Ramai juga dah buat pemilihan pasukan cuma aku kurang respect sikit kalau terdengar seseorang tu awalnya pilih pasukan 'anu'.. siap kutuk pasukan lain tu... bila pasukan 'anu' tewas.. dan-dan tu tukar pasukan. ceittt... Kalau set final tu boleh terima la kot (pilih 1 drp 2). Anyway itu semua lumrah manusia. memang macam-macam perangai.. layanzzz jer...


pic: www.worldcupbuzz.com

Bagi bumimelaka, macam jugak orang lain, pilihan pasukan bumimelaka adalah Argentina, England dan yang paling sangat diharapkan adalah SPAIN


Untuk round pertama ni.. jadual perlawanan Spain seperti di bawah.

16 JunSpainESPBackground SUISwitzerland
21 JunSpainESPBackground HONHonduras
25 JunChileCHIBackground ESPSpain


Kenapa aku pilih Spain?? sebab utamanya ialah emmm.. emm.. sebabnya Malaysia tidak masuk Piala Dunia.. Kalau Malaysia masuk. Confirm aku sokong 200% kat Malaysia. Boleh gitu?

Skuad Spain ni diberi gelaran LA FURIA ROJA atau bermakna The Red Fury.. Alah lebih kurang macam burung phoenix api tulah..

Bagi peminat Spain, mungkin dah tahu tapi bagi pencabar-pencabar Spain, kat bawah ni senarai warriors Spain yang bakal bertarung.


Ok.. kita tunggu perkembangan lanjut.. Chow.

2 comments:

shaffique berkata...

perasan tak mostly pemain spain main utk barcelona..


My latest entry : Sepanyol Juara Piala Dunia 2010 !

apek berkata...

yup. dah memang antara kelab ternama.. wah shafiq pun sokong spain?? ada geng.. ada geng.. jom sarung jersi 16hb. nanti shafiq.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com