Isnin, 7 Jun 2010

Pertandingan Reka Cipta Bahan Kitar Semula

Sebelum ni aku ada buat entry Pertandingan cipta lagu.. kalau kauorang tak pandai cipta lagu... tapi masih kukuh mengatakan kauorang ni kreatif. Apa kata kauoran sertai pulak PERTANDINGAN REKACIPTA PRODUK CENDERAMATA. tapiiii daripada BAHAN KITAR SEMULA. Amacam??


contoh pokok Christmas guna tin dan botol mountain-dew


Ok mula-mula dapatkan bahan-bahan recycle seperti dibawah.


Kemudian pastikan beberapa syarat ini dipenuhi.

  1. Bilangan ahli kumpulan tidak melebih 3 orang bagi satu produk rekacipta
  2. Bahan-bahan yang dibenarkan adalah botol (kaca/plastik), kertas, kotak, dawai, tali dan seangkatan dengannya. Nak guna bahan pelekat / gam adalah dibenarkan.
  3. Tarikh tutup 18 Jun 2010. Pada tarikh ini kauorang kena bawa gambar atau proposal ke Unit R&D Jab. Ketua Menteri Melaka, Aras 1, Bangunan Annex, Melaka Planetarium. (alah kat dalam bangunan planetarium tu..) ataupun emailkan kepada phykasso@yahoo.com
  4. Kemudian peserta dikehendaki membawa produk rekacipta pada 23 Jun 2010 bertempat di Dataran Sungai Melaka.
  5. Untuk maklumat lanjut, kauorang boleh hubungi 06-2326691 / 014-6795799 (Hidayah, Unit R&D Jab. ketua Menteri Melaka). Tapi kalau kauorang serius nak masuk sila berikan butiran pada Hidayah ni..
* Tiada sebarang borang. Aku dah confirmkan untuk kauorang sebentar tadi. kui.. kui.. kui..

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

perghhhhhhhhhhh


bumi melaka dah tanam pokok bunga kuning-kuning kat header....

clean layout....

perghhhhss...


hahaha

kagum kagum...

apek berkata...

hahahaha.. bangunan header sebelum ni semua dah runtuh.. tulah menunjukkan berapa lama ko duk dalam gua tempohari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com