Khamis, 20 Mei 2010

Terkini : Akhirnya Berputar Kembali

Hari ini akhbar Utusan Malaysia melaporkan bahaya buaian gergasi Eye On Malaysia akan beroperasi semula dijangka 1 Jun 2010. Dulu ianya ditutup ekoran kes saman Fitraco NV kepada Eye On Malaysia Sdn. Bhd dan MST Ad Suria Sdn. Bhd. Berita lepas.



Kali ini Kerajaan Negeri Melaka tidak akan terlibat kerana pemilik asal Fitraco NV menyewakannya kepada sebuah syarikat tempatan iaitu The Eye Sdn. Bhd. Kadar sewa hanya mereka yang tahu..

Bila krisis ni berlaku, KNM cuba untuk membeli EOM tersebut dengan harga RM10juta. Namun, pihak berkenaan tidak setuju dan menginginkan harga yang lebih tinggi.

Pandangan aku lebih eloklah KNM tak campur tangan lagi... Kira KNM amik sewa tanah dan tolong buat promosi sebagai produk pelancongan Melaka.

bagi yang tak kesempatan pergi dulu tu.. boleh la rebut peluang ni... kalau tutup sekali lagi.. tak merasa kauorang.





4 comments:

Usy@M^^ berkata...

best ni blh cube...
Saya Suka Cara Kamu Berfikir

apek berkata...

boleh samsul tapi bukan ari ni tau...

Matt berkata...

yay!! x sempat ari tu, seb bek lah ade can lg heheh..

apek berkata...

alhamdulillah.. seb baik ko sempat matt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com