Selasa, 25 Mei 2010

World Cup Tertongok Kat Mydin Melaka


Kalau kauorang pergi Bangunan Mydin Ayer Keroh, Masuklah Pasaraya Mydin Aras Bawah. Alah yang kauorang lalu ada pintu lipat-lipat terbukak sendiri tu..

hah!! kauorang akan terpandang replika besar Piala Dunia Bola Sepak. Kira kalau yang tak pernah tengok dekat, boleh la buat belek-belek.. walaupun jauh daripada 100% asli, namun kira ok la daripada tak pernah tengok langsung.. tapi besar sungguh replika ni wey..

Nak tunggu piala tersebut dalam genggaman Malaysia.. ntah bila jaman ntah.





2 comments:

Unknown berkata...

hehe, saya ada nampak piala tu, besar giler. :D

apek berkata...

yup.. kat mydin 24jam pun ada. lagi besarr punya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com