Khamis, 20 Mei 2010

Firefly Boleh Turun LTAM

Nampaknya Lapangan Terbang Antarabangsa Melaka (LTAM) telah berfungsi. Firefly telahpun bersetuju untuk turun di sana. Namun, buat masa ini ianya Penerbangan Sewaan Khas je.


Yelah nak turun hari-hari takde orang naikpun payah la jugak...
Mungkin akan datang kalau ada permintaan hebat, kena berjadual 2 kali seminggu ke...
Buat masa sekarang Riau Airlines mendarat berjadual di LTAM ini.

Hari ini dalam Melaka Hari Ini terpapar pakej dibuat oleh Travel agent Putri Holidays.. Pakej Penerbangan ke Medan, Indonesia (3H2M) dengan harga RM750.00 seorang. Untuk keterangan lanjut mungkin Kauorang boleh hubungi 06-2820576 / 77






4 comments:

aNoiHalim berkata...

oh.

Bila Air Asia mahu mendarat?

Letih dah tunggu... huhu

apek berkata...

huh. anoi macam kenal je..
nantilah.. ada org naik nanti dia mendarat la kot

jinfifi berkata...

ayoyooo...
cepat la ckit airasia turut kat ltam,
gua sudah penat berulang ke lcct bila nak shopping kat bandung.... maaaa

novanexus berkata...

pegi indonesia buat apa..orang dia sibuk nak ganyang Malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com