Jumaat, 11 Februari 2011

Meh Terjah Tok Ali di Surau

Aku memang respek pemimpin-pemimpin macam ni.. aku tahu pemimpin PAS lagi handal.. TGNA siap baca khutbah..

Tapi oleh kerana ni citer dalam Melaka.. maka aku upkan Ketua Menteri yang berada di surau Taman Debunga Merlimau.. macam jugak orang Kelantan upkan gambar Menteri Besarnya...
Peristiwa ni mungkin beliau dalam berjalan-jalan kawasan Merlimau tu.. singgah maghrib kat salah satu surau.. semuanya tidak dirancang. Diminta menjadi imam solat maghrib.. bukan satu halangan bagi pemimpin Islam...

Semoga pemimpin-pemimpin seperti ini tak kira la dalam UMNO, PAS atau PKR terus dirahmati Allah s.w.t. dan diberikan hidayah memimpin rakyat dengan terbaik!!


itu dia gimik sambutan ketibaan seorang Ketua Menteri


Para media sedang menanti


Alhamdulillah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com