Khamis, 24 Februari 2011

N27 Merlimau : Roslan vs ????

Semalam Barisan Nasional umumkan En. Roslan bin Datuk Ahmad sebagai calonnya. Beliau yang berumur 44 tahun merupakan anak kepada bekas ADUN Sungai Rambai dan anak saudara kepada Bekas Ketua Menteri iaitu Datuk Seri Abu Zahar. Itu semua aku tak tahu.. yang penting dia boleh buat kerja dan rajin.. cukup!


Bagi Pas.. malam ni akan umumkan calon mereka. Dengar citer calon favorite diaorang Hjh Kintan Man. Namun, PAS mengatakan bahawa selain daripada Hjh Kintan, mereka turut mempunyai calon lain yang boleh diketengahkan seperti Yang DiPertua PAS Kawasan Jasin, Mejar (B) Jasme Tompang dan Naib Yang DiPertua PAS Kawasan Jasin, Ustaz Kamaruddin Sidek.

Sapapun yang bertanding.. aku harap dua-dua pihak dapat bertanding dengan aman dan sentosa.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com