Rabu, 9 Februari 2011

N27 Merlimau : Buah Catur Mula Diatur


Dalam beberapa hari ini.. PRK Merlimau semakin hangat..

Tarikh 26 Februari semakin hampir..

Hotel-hotel di Melaka pada 25hb Februari penuh. aku cuba tanya Hotel yang baru bukak bulan lepas pun dah penuh. Semakin menghampir tarikh pilihanraya aku confirm hotel pun akan semakin penuh. Semua jentera kedua-dua parti akan turun serbu Merlimau plak.

Di pihak BN dah semakin jelas nama yang bakal naik.. Yang masih cuba nak lobi pun ada.. Aku harap takde la yang bermasam muka disebabkan perebutan ini...

manakala di pihak PR.. khabarnya PKR memberi laluan kepada PAS dalam mempertaruhkan 'ayam sabungannya' di situ.

Sebelum ni memang PAS pun yang lawan... iaitu En. Jasme Tompang dengan memperolehi sebanyak 2,828 daripada 7,957 pengundi pada pilihanraya umum lepas.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com