Selasa, 24 November 2009

Teksi Air Melaka

Teksi Air kat Melaka dah ada dah.. Ini Teksi air betul.. betul. Bukannya naik teksi lepastu kauorang bercouple main 'air' kat belakang... Bukan yang tu. Hawau betul la...


Teksi ini akan bawa anda daripada Kompleks Marina Melaka tu ke Pulau Upih atau Pulau Besar termasuk pakej gelombang sekali... aku tak pernah naik lagi tapi dengar citer bakal diaturkan untuk naik...

Tambang pakai meter?? ceittt tak de maknanya nak pakai meter macam teksi biasa tu.. sekali trip RM500 untuk 12 orang.. Kira macam charted jelah... Pelampung dan jaket keselamatan disediakan... Goodiespun ada juga katanya..
Kauorang jangan takuttt.. kalau kauorang takut, akupun takut.

Masanya 10.00 pagi.. 2.00 ptg dan 5 petang.. mana yang baru berkahwin tu eloklah.. tengok-tengok sunset sebelum kauorang tengok menda lain..

Sebarang tempahan boleh hubungi 062814322/23 or Fax :062814325

Terima kasih kepada asmaliana.com bagi aku story ini..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com