Isnin, 23 November 2009

Konsert Datuk Shah Rukh Khan Di Melaka

Datuk Shah Rukh Khan nampaknya confirm datang Melaka untuk buat persembahan pada 11 Disember 2009 ni.. Konsert ni ditaja sepenuhnya oleh syarikat swasta.. dengar cerita itu hari Mamee yang taja.. wallahualam... kalau ada perubahan penajaan maaflah ye..

Cuma aku nak bangkitkan isu ialah lepas ni ramai gila babas la yang mintak tiket percuma dengan warga Melaka terutamanya mereka yang bergelar penjawat awam. Ada orang cakap 40,000 tiket percuma diedarkan kepada orang ramai dan pertubuhan. Semuanya dibawah bidang kuasa Pengerusi J/K pelancongan, Datuk Seet Har Cheow.. wah ramai la yang mengendeng YB. datuk lepas ni... mau gebeh baju datuk kena tarik.. Sabar jelah tokk oii...

Di ulangi 40,000 tiket percuma tak de pada rakyat Melaka termasuk aku.. so, takyah la mintak-mintak dengan aku dan akupun sebenarnya tak minat dah nak pergi berhempet-hempet.. terkinja-kinja.. terjerit-jerit dan macam katak nak tenggelam dek banjir....

Citer pasal konsert.. dulu masa zaman di IPTA utara Malaysia aku pernah join budak2 kg member aku ke Konsert XPDC..
Sebelum pergi.. beg duit letak kat kocek seluar depan.. sebab ramai giler orang akan meraba bontot a.k.a menyeluk poket...
masa sampai jer.. aku tengok semua dah macam beruk buat perhimpunan pagi... yang terkinja.. terkinja.. yang lepak tepi duk teguk air setanpun ada... yang menggulungpun ada... Kira pelbagailah gelagat.. cuma aku tak nampak yang solat dengan yang azan... tu jer..

Kat konsert ni memang riuh rupanya.. keriuhan orang ramai menjerit dan buat 'banging' dalam bulatan menjadi tumpuan utama... Banging tau tak?? alah dulu akupun tatau juga.. diaorang kata banging sambil hangguk2 kepala... kasi rambut mengurai... so.. akupun sama badigol ikut jugak la... pening kepala.. sioot jer.. Aku pelik kenapa diaorang tak pening.. rupanya dah perkena 'barang'. ceiittt.. kotor punya member...
Dalam pada itu datanglah seorang mamat macho bersama aweks yang jelita tahap mat rempit punya stok... kembang kempis hidungnya sebab perasan awek dia lawa.. tapi kira paling lawa la sebab tak de pompuan pun pegi konsert tu... dalam berpusu-pusu tu... tetiba awek tu terjerit jerit kelemasan... "ceit buat projek ke mamat tu sampai klimak betina tu???" bisik hatiku.. kemudian.. salah seorang samdol member aku punya member ni datang kat aku yang tercunggap-cunggap lepas baging... "fuh! best woo aku raba awek mamat tu.. hulur tangan celah ketiak orang jer..." samdol tu berkata sambil berlari sekali lagi.. untuk buat seround lagi... aku kira awek tu malam tu kira abis la... silap2 koyak baju... ish!! tak mau aku bawak awek pegi konsert rock ni.. kalau pementasan teater ok kot...

berbalik kepada DSRK tadi... aku harap takdelah yang jadi korban lagi tapi aku rasa kali ni bukan pompuan jadi korban.. lelaki kot.. sebab aku rasa pompuan yang lebih ramai minat SRK.. kalau lelaki minatpun jenis lelaki alah-alah bollywood... auw..

Ingin aku ingatkan sekali lagi... aku takde 40,000 tiket tu.. sekian.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com