Jumaat, 3 Jun 2011

Malaysia vs Hongkong II

Dah lama rasanya kita tak tengok Malaysia beraksi di peringkat antarabangsa. Malam ini merupakan malam perlawanan persahabatan dengan Hong Kong buat kali kedua bertempat di pihak lawan.

Sebelum ni Malaysia tewaskan Hong Kong 2 - 0.

Malangnya malam ini dikatakan tiada siaran langsung disebabkan tiada syarikat penyiaran Hong Kong yang membuat liputan secara langsung di mana Astro boleh membelinya.



1 comments:

fairus berkata...

alamak.. lupa la.. ada live ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com