Selasa, 21 Jun 2011

One Number Call Centre : Peluang Anda

Kerajaan Negeri memperkenalkan One Number Call Centre (ONCC) sebagai satu talian yang boleh disambungkan kepada semua.

Aku pernah beberapa kali membuat panggilan dan aku puji telefonis mereka sangat mesra. Pernah sekali aku telefon, orang gomen tu takde.. diaorang minta nombor telefon aku. kemudian bila orang gomen tu dah ada dia terus telefon aku semula untuk sambungkan kepada orang berkenaan.

Wow!! hebat beb... dan kalau kauorang rasa boleh buat macam tu, ni ada 7 kekosongan. Lihat gambar pudar dibawah. (Boleh klik untuk tumbesaran kot).



Nak tahu kegunaan nombor 06-333 3333 ni??

Jom tengok kenyataan di bawah:


Kalau diaorang tak seefektif macam aku gambarkan. Rasanya kauorang boleh buat aduan.

Dengar citer diaorang jadi seefektif ni sebab Ketua Menteri dan Setiausaha Kerajaan kerap telefon terus secara berkala. Sajer nak test diaorang ni. Wallahualam

Chow.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com