Khamis, 16 Jun 2011

Impak Dasar Baru Di Melaka


Hari ini lepas makan kat Restoran MITC, seorang member aku cuba ke tandas.. mak aii beratur katanya. Nak kata kes cirit birit.. katanya takde plak kena sakit perut.

Ahh.. ini macam bila boleh masuk tandas katanya...

so, dia amik keputusan keluar je dari restoran.

"Alamak sebiji kereta terbakau la.." katanya bersungguhnya.

Ada can dapat Pingat Gagah Berani ni.. selamatkan orang yang kesusahan" katanya lagi.

Asap je dalam kereta. Bila diamati.. rupanya ada mamat yang isap rokok dalam kereta sambil tingkap ditutup. Ceh.. manusia camni pun ada.

Rupanya baru aku teringat... ini mesti kes yang aku citer semalam. fuh!! boleh tahan dia punya impak.



Harap-harap lepas ni ramai plak yang berfikiran positif dan mengurangkan merokok sedikit demi sedikit.. Mudah-mudahan Allah dorong berhenti terus merokok. Alhamdulillah dapat sikit berjimat.

2 comments:

lilymokhris berkata...

abis tu dia dapat masuk tandas tak..?hehehehe

apek berkata...

tak.. penuh beb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com