Selasa, 21 September 2010

Musim Exam Bermula

Budak-budak sekolah dah mula mengambil peperiksaan mulai hari ini... Yang bakal menempuh beberapa bulan lagi.. dah mula menyelak buku.. kadang-kadang lunyai tengok buku tu kena selak. Bagi yang lagak 'cool' oklah... jangan terkencing plak masa exam nanti... membayangkan nasib sebagai seorang penoreh. Dah itu yang kauorang pilih.


Hari ini (21 - 23 Sept.) dah mula UPSR dan calon dari Melaka seramai 14,567 orang

Manakala PMR pada 5 - 7 , 11 - 12 Oktober dengan jumlah calon seramai 14,717 orang daripada Melaka.

Kemudian diikuti peperiksaan SPM bermula 23 November - 16 Disember nanti dengan jumlah calon seramai 15,418 orang.

Seterusnya peperiksaan STPM pada 23 November - 16 Disember dengan jumlah calon 1,424 orang.

Semoga semua berjaya.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com