Rabu, 9 November 2011

KM Turun Padang Selesai Masalah Monorel



Di bawah ni laporan penuh SPAD terhadap monorel dan dijangka awal Disember ini perkhidmatan monorel akan lebih mantap dan selamat dioperasikan.


4 comments:

julierosarina berkata...

Bagus la KM Melaka ni...u keje ngn gov mlka ke?blh la rekomen...hehe..knp ssh nau nk dpt keje gomen nih.adui... ;)

apek berkata...

sama je keje mana2 julie.. saya keje gomen ker??? emmm... tak kot. ^_^

mohd fahmi berkata...

masaalahnya buatan china..murah tapi takde quality..lepas beli nak dapat sparepart 10x ganda lebih mahal.. tgk menara taming sari buatan eropah.. elok je sampai skang.. cina ni suka tiru bulat2 lepas tu kualiti tak de R&D pon takde..

apek berkata...

mungkin betul juga fahmi... tapi setahu aku Negara China ni pun ada gred kualitinya... Diaorang boleh buat serupa tapi bergantung pada harga jika ingin mengukur kualitinya..

Anyway semoga kelemahan ini dapat di atasi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com