Rabu, 23 November 2011

Wild Life Theatre Melaka (Taman Singa Laut Melaka)

Sebelum ni aku pernah buat entry ni.


Satu lagi produk baru di Melaka.

Hari ini disahkan pada 26 November 2011, Taman Singa Laut atau dikenali sebagai Wildlife Theater Melaka dibuka. Selain dikatakan bakal menonton aksi trio si cilik Singa Laut yang berusia 8 bulan, pengunjung juga boleh bermain dengan lebih kurang 15 jenis reptalia jinak.

Slot bersama tiga singa laut yang datang daripada Uruguay ini akan berlangsung selama 55 minit pada jam 3 petang dan 6 petang.

Bayaran tiket adalah RM20 bagi dewasa, RM15 bagi kanak-kanak dan warga emas.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi 016-6612998 / 016-6612268.



2 comments:

julierosarina berkata...

bestnye...kat pulau melaka ke? beberapa bulan sebelum ni p masjid sne tp xnmpk lak ap2 pembaharuan kt area sana...xsngka. tp pulau melaka tu mmg ptt dijaga dr biau jd hutan..hehe..

apek berkata...

heheh ye betoi tu JR.. tulah.. aku igt Ahad ni nak g tinjau..
Rasanya lepas ni dah ada produk pelancongan kat sana, MBMB kena lebih alert la kebersihan dan semak samun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com