Rabu, 9 November 2011

Yang Dipertuan Agong Datang Ke Melaka

Ramai rakyat Melaka tahu.. tapi mungkin ramai jugak yang tak tahu.. silap gaya lagi ramai yang tak amik tahu...

11.11.11 (Jumaat) ni Ke Bawah Duli Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong, Al-Wathiqu Billah Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni Al-Marhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah akan mencemar duli turun ke Melaka bagi merasmikan sebuah Hotel Milik Yayasan Wakaf dan Majlis Agama Islam Melaka (MAIM) di Pantai Puteri


Hotel ni boleh dikira tahap 3 star ni.. Kalau nak booking telefon 06-3535555. Dari segi kemudahan aku boleh puji hotel ni... Namun sebelum 11.11.11 tidak terima sebarang tempahan bagi menghormati ke bawah duli tuanku. Hotel wakaf ini dikatakan akan dibuka di setiap negeri. Konsepnya alah Islamik.. semua penyambut tetamu bertudung ayu gitu... Aku pergi dia tak keluar lagu waliband tapi bacaan al-quran je.. Jadi.. tokleh la bawak gelprennn ye.

Lagi satu Tuanku akan merasmikan dan bersolat Jumaat bersama lelaki-lelaki kacak Melaka beragama Islam di Masjid UTeM yang mampu memuatkan 4,000 jemaah dalam satu-satu masa


Sehubungan itu, aku sebagai rakyat Melaka menjunjung kasih atas kesudian Tuanku mencemar duli turun ke negeri bertuah ini.

Chow..

2 comments:

enriching soul berkata...

terima kasih,puas cari no tel hotel ni..

apek berkata...

sama-sama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com