Selasa, 15 November 2011

Kapal Selam Penyerang Tiba Di Melaka

Berita sebelum ini

Kapal Selam penyerang Agosta 70 buatan Perancis telah tiba berhampiran Negeri Melaka. Kapal Selam ini akan dipamerkan 10 hari untuk orang ramai secara percuma mulai 22 November 2011 ini.



Lepas tu akan dikemaskini termasuk cat dan sebagainya untuk tujuan penaiktarafan sebagai Muzium Kapal Selam Pertama di Malaysia.

Semalam Tok Ali dah pergi melawat kapal tersebut yang dibawa oleh Kapal Kontena.


Dijangka bayaran bagi Muzium ini adalah RM3.00 bagi dewasa, RM1.00 bagi kanak-kanak dan potongan 50% bagi warga emas.

Selamat datang kapal selam.. Fuhh lepas ni jenuh aku dengar orang mengutuk lagi gamaknya.. Kesimpulannya manusia ni ada juga yang lebih suka nampak benda buruk daripada benda baik. Lebih seronok mengeji dari memuji... tak sama langsung perangai tuntutan agama.

Chow..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com