Selasa, 15 November 2011

Kedai Rakyat 1 Malaysia Di Melaka



Kedai Rakyat 1 Malaysia telah dibuka pada 15 November 2011 di tempat kedua iaitu Kota Fesyen. Lebih tepat kat area bawah bumbung tu...



Yang pertama dibuka pada 1 November lepas di Tengkera Melaka (Fakta ini pembetulan atas kesilapan yang lepas)


Sekarang tengah hebat puak Pakatan Rakyat menafikan kebaikan produk KR1M dan dibalas oleh puak Barisan Nasional bahawa perbandingan harga dan kualiti tidak tepat. Aku dengar produk 450g dibanding dengan produk 300 g.. hmmm.. memanglah tak sama. Anyway terpulanglah.. malas aku nak campur tangan.

Senang citer.. Ini kedai untuk rakyat yang kurang berkemampuan. Kepada yang mampu dan merasakan barang tersebut tidak sesuai dengan citarasa diri sendiri atau dengan kata lain low class, maka belilah di Giant atau Jusco atau kedai runcit Lim Teong Seng . Aku tak fikir mana-mana pihak PAKSA untuk beli barangan di KR1M. Kenapa bukan Mydin??? sebab KR1M ni Mydin yang pelopori. Chow..





2 comments:

Unknown berkata...

hari tu kat buletin utama tulis kata kat tengkera. punya la menggagau cari kat tengkera tak jumpa. rupanya kat kota fesyen ye. nanti nk terjah la. mmg dah start guna pun barang 1 malaysia ni. mmg boleh sgt2 kalau nk berjimat. but nway kalau ada yg pertikaikan, lantak la. ada duit, beli la yg mahal ye tak. huhuuu

apek berkata...

Kat Tengkera tu.. ikut jalan Tengkera lepas tu masuk Lorong Tengkera Jaya.. hingga sampai Rumah Pangsa Al-Ikhsan. Kat situ lah KR1M

http://www.kedairakyat1malaysia.com.my/ms/lokasi-kedai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com